مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-24اقتصادي

تأمین منابع مالی از بازار سرمایه جایگزین منابع بانکی شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه روش تامین منابع مالی با ساختار سنتی که بانک ها هستند امروز با یک محدودیت روبه رو شده است، گفت: روش تأمین منابع مالی از بازار سرمایه جایگزین تأمین از منابع بانکی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن اظهار داشت: نگاه و رویکرد جدید قوه قضاییه به موضوعات اقتصادی کشور قابل تقدیر است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز ما در یک جنگ تمام قد اقتصادی با دشمن هستیم و شرایطی که آمریکایی ها در طول این سال ها برای توقف اقتصادی و فروپاشی کشور از طریق تحریم ها ایجاد کردند در هیچ کشوری سابقه نداشته است.

 پورابراهیمی بیان کرد: اگر بخواهیم در اقتصاد کشور موفق باشیم باید مسیر جدیدی در تأمین منابع مالی ایجاد کنیم، روش تامین  منابع مالی با ساختار سنتی که بانک ها هستند امروز با یک محدودیت روبه رو شده است.

وی گفت: یکی از دلایلی که در کشور امروز به این شرایط اقتصادی رسیده ایم این است که بیش از 90 درصد سرمایه گذاری در نظام اقتصادی کشور بانک محور بوده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز داشت: عمده مشکلات در زمینه کسب و کار مربوط به تامین مالی (بانکی )، مالیات، بیمه  و عدم وجود ثبات در قیمت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین منابع مالی از بازار سرمایه جایگزین منابع بانکی شود

تأمین منابع مالی از بازار سرمایه جایگزین منابع بانکی شود