مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:402020-09-24بين الملل

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا: ایرانی ها تغییر نمی کنند/ ظریف هیچ قدرتی ندارد


ایرانی ها تغییر نمی کنند/ ظریف هیچ قدرتی ندارد مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا با بیان اینکه واشنگتن حق دارد به همکاری تهران امید نداشته باشد، مدعی شد دولت پیشین ایالات متحده فقط در تقویت ایران موفق عمل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، «هربرت مک‌مستر» ژنرال بازنشسته آمریکایی و مشاور پیشین امنیت ملی «دونالد ترامپ» رییس‌جمهور ایالات متحده، با تکرار اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی ایران، ادعا کرد که ترامپ حق دارد امید واهی برای همکاری تهران با واشنگتن و جهان را باور نکند.

مک‌مستر در مصاحبه با رادیو «فاکس‌نیوز»، گفت: «اگر دولت [باراک] اوباما فقط در یک چیز موفق شده باشد، تقویت ایران در سراسر خاورمیانه و همچنین سیاست به رسمیت شناختن ماهیت این رژیم و ایدئولوژی که از سال 1979 آنها را به جلو می‌برد، است».

وی ضمن اشاره به اینکه از نظر جمهوری اسلامی، آمریکا شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی شیطان کوچک است، مدعی شد: «آنها برای 40 سال است که مشغول مبارزه با ما شیطان بزرگ، اسراییل شیطان کوچک و پادشاهی‌های عربی از طریق جنگ نیابتی هستند».

بر این اساس، مشاور امنیت ملی پیشین ترامپ رویکرد مصالحه‌جویانه با ایران را «امید واهی» توصیف کرده و افزود: «اینکه آنها تغییر می‌کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا: ایرانی ها تغییر نمی کنند/ ظریف هیچ قدرتی ندارد

مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا: ایرانی ها تغییر نمی کنند/ ظریف هیچ قدرتی ندارد