مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-24بين الملل

آمریکا به بهانه پرونده «نوید افکاری» تحریم هایی را علیه ایران وضع می کند


فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران از تحریم شماری از نهاد ها و مقامات ایرانی از جمله یک قاضی ایرانی به اتهام محاکمه و قصاص «نوید افکاری» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، الیوت آبرامز ، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز پنجشنبه مدعی شد که ایالات متحده امروز عصر برخی نهادها و مقامات ایرانی از جمله یک قاضی ایرانی را که در محاکمه، زندانی کردن و قصاص نوید افکاری نقش داشته اند تحریم خواهد کرد.

   وبگاه شبکه خبری فاکس نیوز  به نقل از آبرامز نوشته،  مایک پامپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا پنج شنبه عصر (به وقت محلی) تحریم هایی را علیه سید محمود ساداتی ، رییس شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز و زندان عاد ل آباد شیراز تحمیل خواهد کرد.

  نماینده ویژه آمریکا در امور ایران امروز در جلسه کنگره مدعی شد: این دادگاه های موسوم به داد گاه های انقلاب آن چیزی که همه در آمریکا دادگاه می شناسند نیست.

هدف آنها حفظ قدرت برای رژیم (ایران) و به زندان انداختن افرادی است که به دنبال آزادی هستند یا حتی دستور اعدام این افراد را صادر می کنند.

  وی در ادامه همچنین مدعی شد: آنان (دادگاه ها) از حکم قاضی دستور می گیرند؛ دستوراتی که از آیت الله ها صادر شده و آنها عدالت را به تمسخر می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به بهانه پرونده «نوید افکاری» تحریم هایی را علیه ایران وضع می کند

آمریکا به بهانه پرونده «نوید افکاری» تحریم هایی را علیه ایران وضع می کند