مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-24اقتصادي

سلامت مردم از سهم آلایندگی مهمتر است


رییس شورای اسلامی شهر زرقان تاکید کرد که از نگاه مسئولان این شهرستان، سلامت مردم از درآمدی که تحت عنوان سهم آلایندگی نصیب آنها می شود، اهمیت بسیار بیشتری دارد.

- محمدرضا ظریفی پنجشنبه 3 مهر در جمع خبرنگاران گفت: وجود صنایع آلاینده، سلامت شهروندان زرقان را با خطر جدی مواجه کرده و علیرغم تلاشهای همه مسئولان، هنوز اتفاق جدی در این زمینه رخ نداده است.

ظریفی با بیان اینکه سهم درآمد زرقان از محل 9 درصد ارزش افزوده، با توجه به استانی شدن توزیع این درآمد، چندان زیاد نیست، گفت: هم اینک وجود فرمالین و هگزامید، منجر به آلودگی هوا و انتشار بویی نامطبوع در سطح شهر زرقان و برخی از نقاط این شهرستان شده است.

او با تاکید براینکه هرآنچه درآمد از محل ارزش افزوده حاصل می شود و بخشی از درآمد حاصل از سهم آلایندگی زرقان، به رفع مخاطرات آلودگی، توسعه و حفظ فضای سبز و .

تخصیص می یابد، گفت: ترجیح مسئولان این شهرستان، جابه جایی صنایع آلاینده یا رفع کامل مخاطرات ناشی از آلایندگی این صنایع است.

ظریفی با بیان اینکه هر زمان از مشکل آلایندگی صنایع در زرقان صحبت به میان آمد، موضوع اهمیت تولید مانع از پیشبرد راهکارهای موثر شده است، گفت: هیچ یک از مسئولان شهر زرقان با تعطیلی کامل واحدهای صنعتی و بیکاری حتی یک کارگر، موافق نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم از سهم آلایندگی مهمتر است

سلامت مردم از سهم آلایندگی مهمتر است