مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-24اقتصادي

درصدی از سهام نیروگاه ها در بورس عرضه خواهد شد


بر اساس برنامه ریزی درصدی از سهام نیروگاه ها به صورت خرد در بورس عرضه خواهد شد که در تلاشیم حداقل 50 درصد از منابع این بخش نیز برای تکمیل و نوسازی نیروگاه ها به صنعت برق بازگردانده شود.

- مدیر عامل شرکت برق حرارتی گفت: بر اساس برنامه ریزی درصدی از سهام نیروگاه ها به صورت خرد در بورس عرضه خواهد شد که در تلاشیم حداقل 50 درصد از منابع این بخش نیز برای تکمیل و نوسازی نیروگاه ها به صنعت برق بازگردانده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن طرزطلب در حاشیه بازدید از پروژه ساخت نیروگاه کلاس F سهند استان آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه در تلاش برای تقویت منابع ریالی پروژه های نیروگاهی هستیم، اظهار کرد: بدین منظور درصددیم طی یک ماه آینده از محل فروش اوراق سلف بتوانیم منابع موردنیاز برای تکمیل نیروگاه های موجود را تقویت کنیم.

وی با اشاره به بهبود شرایط فروش اوراق گواهی ظرفیت در کشور، گفت: صنایعی که با استفاده از برق یارانه ای در حال صادرات محصولات خود هستند باید در توسعه صنعت برق سهیم باشند.

مدیرعامل شرکت برق حرارتی اظهار کرد: بر اساس سیاست های وزارت نیرو و صنعت برق کشور جهت استفاده بهینه از منابع به ویژه سوخت مصرفی نیروگاه ها و افزایش راندمان تولید، طرح احداث این نیروگاه در برنامه توسعه تولید برق کشور قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدی از سهام نیروگاه ها در بورس عرضه خواهد شد

درصدی از سهام نیروگاه ها در بورس عرضه خواهد شد