مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-24اقتصادي

سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان راه نجات ایران پوپلین


عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات ایران پوپلین قابل حل است گفت: با صندوق فرهنگیان جلسه برگزار کرده و از آن ها خواستیم تا در کارخانه ایران پوپلین سرمایه گذاری کنند چراکه آن ها منابع خوبی داشته و توان راه اندازی ایران پوپلین را دارد.

- جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به وضعیت کارخانه های استان ازجمله کارخانه پوشش، اظهار کرد: ماجرای واگذاری کارخانه پوشش توسط بانک صنعت و معدن و شرکت سرمایه گذاری  آتیه دماوند به فردی که شایستگی این کار را نداشت، مشکلات مضاعفی را برای این کارخانه فراهم کرد.

وی با بیان اینکه فرد ورودکننده به کارخانه، با تخریب سوله ها و فروش آهن آلات، مشکلات فراوانی را برای این کارخانه به وجود آورد، گفت: با اعتراض، شکایت و پیگیری این مشکلات، درنهایت با ورود دادستان اقدامات بخش خصوصی در کارخانه پوشش، متوقف شد.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم خلع ید کامل فرد منظور در بخش خصوصی خاطرنشان کرد: ستاد فرمان اجرایی امام (ره) با بازدید از کارخانه پوشش اعلام آمادگی کرده تا فاز به فاز کارخانه را راه اندازی کند.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در طی جلسه ای با مسؤولین شرکت آتیه دماوند اخطار کردم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان راه نجات ایران پوپلین

سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان راه نجات ایران پوپلین