مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-24اقتصادي

3500 واحد مسکونی در ممسنی مقاوم سازی می شود


در نشست کاری نماینده ممسنی و مسوولان بنیاد مسکن با اختصاص تسهیلات ویژه ارزان قیمت برای مقاوم سازی، احداث واحدهای آسیب دیده و اتمام واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی در شهرستان های ممسنی و رستم موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی، در سال های اخیر مسکن یکی از عمده ترین گلایه ها و مشکلات مردم کشور بوده است و در اکثر مناطق نیز رشد قیمت ها و ناتوانی مردم در احداث مسکن و یا عدم امکان بهسازی مسکن روستایی مشکلات عدیده ای را رقم زده است.

پیرو این مشکلات و مراجعات مردمی و پس از وصول درخواست های فروان در خصوص موضوع مسکن، در نشست کاری مجید انصاری نماینده ممسنی و رستم با آقایان بخشی ذیحساب بنیاد مسکن کشور، مهدیان معاون بازسازی مسکن روستایی و سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیادمسکن، با اختصاص تسهیلات ویژه ارزان قیمت برای مقاوم سازی، احداث واحدهای آسیب دیده و اتمام واحدهای نیمه تمام شهری و روستایی در شهرستان های ممسنی و رستم موافقت شد.

این تسهیلات به بیش از 3500 واحد مسکن روستایی و شهری تعلق می گیرد.

مجید انصاری ضمن قدردانی از اهتمام بنیاد مسکن به مشکلات مردم و با اشاره به اینکه مسکن روستایی ظرافت ها و ظرفیت های خاص خودش را دارد گفت؛ مردم ممسنی بزرگ دل در گرو زندگی خوداتکایی و خودکفایی روستایی را دارند، توجه به مقاوم سازی، بهسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 واحد مسکونی در ممسنی مقاوم سازی می شود

3500 واحد مسکونی در ممسنی مقاوم سازی می شود