مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-24پزشكي

موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر از 12 هزار نفر گذشت


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 12 هزار و صد و سی و سه نفر بوده است.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون 12 هزار و صد و سی و سه نفر بوده است.

سعید کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر 307 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند، گفت: در 24 ساعت گذشته 62 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 44 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 25 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه سه نفر از همشهریانمان روز چهارشنبه و یک نفر روز پنجشنبه 3 مهرماه فوت شده اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام شده است.

کشمیری خاطرنشان کرد: موارد فوت شده در رده سنی 15 تا 91 سال هستند که دارای بیماری زمینه ای فشار خون بالا، دیابت، بیماری قلبی عروقی و آسم بوده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 40 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 15 مورد از آن ها با کمک دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر از 12 هزار نفر گذشت

موارد ابتلا به کرونا در استان بوشهر از 12 هزار نفر گذشت