مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-24سياسي

فعالیتهای علمی مراکز مطالعاتی دوران دفاع مقدس هنوز روایت نشده است


در زمان دفاع مقدس شاهد اوج فعالیت های علمی و تولیدی بوده ایم و اتفاقاتی که در آن دوران در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی انجام شد، - پردیس- رییس سازمان صدا و سیما گفت: در زمان دفاع مقدس شاهد اوج فعالیت های علمی و تولیدی بوده ایم و اتفاقاتی که در آن دوران در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی انجام شد، هنوز روایت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعلی علی عسگری ظهر پنجشنبه در بازدید از پارک علم و فناوردی پردیس که با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب نزدیک شدن علم ایران با سایر کشورهای دنیا شده است اظهار داشت: خوشبختانه توانسته ایم یا پیشرفت در علم و دانش به خودکفایی و استقلال برسیم.

علی عسگری با اشاره به خصوصیات منحصر به فرد در دفاع مقدس گفت: در زمان دفاع مقدس شاهد اوج فعالیت های علمی و تولیدی بوده ایم و اتفاقاتی که در آن دوران در مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی انجام شد، هنوز روایت نشده است.

وی افزود: تولید محتواهای علمی در صدا و سیما راه بسیار خوبی برای پیشرفت در دانش محسوب می شود و با توجه به اینکه دانش آموزان شبکه ای مختص به خود دارند نشان می دهد که این فرهنگ در سالیان آینده به کل کشور تسری خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیتهای علمی مراکز مطالعاتی دوران دفاع مقدس هنوز روایت نشده است

فعالیتهای علمی مراکز مطالعاتی دوران دفاع مقدس هنوز روایت نشده است