مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-24اقتصادي

ایجاد سورتینگ مکانیزه خدمات پستی در رشت


مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، این وعده را داد که از محل طرح هوشمندسازی پست، مرکز مکانیزه پست و سورتینگ شامل خدمات خرید انتقال، تجزیه مکانیزه و آماده سازی امانات پستی در رشت ایجاد شود.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، این وعده را داد که از محل طرح هوشمندسازی پست، مرکز مکانیزه پست و سورتینگ شامل خدمات خرید انتقال، تجزیه مکانیزه و آماده سازی امانات پستی در رشت ایجاد شود.

رمضانعلی سبحانی فر در دیدار با استاندار گیلان، با ابراز خرسندی از انتخاب گیلان به عنوان مقصد اولین سفر استانی خود، اظهار کرد: به دنبال توسعه خدمات پستی هستیم تا امکان خدمات رسانی بیشتری به مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه در جریان شیوع کرونا نقش و اهمیت خدمات پستی بیش از پیش بر همگان اثبات شد، ادامه داد: پست و خدمات آن در گیلان روند رو به رشدی دارد، اما نیازمند زیرساخت هایی برای توسعه هرچه بیشتر است.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران تصریح کرد: در راستای بهبود خدمات، بر گسترش برنامه های پست با محوریت توسعه خدمات در بستر حمل و نقل ریلی متمرکز شده ایم و با توجه به اتصال خط ریلی به رشت، ظرفیت های خوبی در گیلان برای تحقق این مهم فراهم آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سورتینگ مکانیزه خدمات پستی در رشت

ایجاد سورتینگ مکانیزه خدمات پستی در رشت