مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-24اقتصادي

اعتبار آماده است اتمام موزه منطقه ای غرب کشور به پیمانکار بستگی دارد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه اعتبار موزه منطقه ای غرب کشور آماده است گفت: تکمیل پروژه به پیمانکار بستگی دارد که پای کار و وعده خود برای اتمام پروژه تا خرداد 1400 بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح موزه منطقه ای همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این موزه منطقه ای کل استان های غرب کشور را پوشش می دهد و برای تکمیل به 35 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 40 میلیارد اعتبار برای پروژه آماده شده یعنی حتی اعتبار اضافی هم در نظر گرفته شده است افزود: بر اساس مصوبه مجلس قرار است در کشور 12 موزه منطقه ای احداث شود که موزه منطقه ای همدان یکی از آنهاست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: بودجه سال 96 که 80 میلیارد ریال بود دیر ابلاغ شد و سال 1397 نیز 100 میلیارد ریال برای آن اختصاص یافت که در مجموع 180 میلیارد ریال به این موزه اختصاص یافته بود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر برای این موزه همزمان با اختصاص 35 میلیارد به موزه هنرهای معاصر همدان 40 میلیارد اعتبار پیش بینی شده است.

حاجی بابایی اظهار کرد: با توجه به ایجاد دو موزه منطقه ای غرب کشور و موزه هنرهای معاصر در همدان در آینده استان دارای گنجینه های عظیم موزه ای خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار آماده است اتمام موزه منطقه ای غرب کشور به پیمانکار بستگی دارد

اعتبار آماده است اتمام موزه منطقه ای غرب کشور به پیمانکار بستگی دارد