مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-24بين الملل

رایزنی ظریف و لاوروف در مسکو


گفت وگوهای وزیر خارجه کشورمان با همتای روسی خود آغاز شد.

- گفت وگوهای وزیر خارجه کشورمان با همتای روسی خود آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، گفت وگوهای محمد جواد ظریف و سرگیی لاوروف وزیران خارجه ایران و روسیه دقایقی پیش در مسکو آغاز شد.

پیش از این، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به برنامه دیدار سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران در مسکو گفت: آن ها قرار است بر سر مسائل بین المللی از جمله شرایط برنامه هسته ای ایران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک به همراه اوضاع سوریه، افغانستان و منطقه خلیج فارس گفت وگو داشته باشند.

محمد جواد ظریف چهارشنبه شب وارد مسکو شد و پس از آن در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف سفر خود به این کشور پرداخت و در پاسخ به این سوال که برخی از رسانه های منطقه مدعی شده اند که دولت فرانسه از شما خواسته که در جریان این سفر با مقامات روسیه در مورد لبنان صحبت کنید ،خاطرنشان کرد : بعضی خبرهایی که میشنوم برای خودم نیز خنده دار است ،چنین چیزی صحت ندارد .

این دیپلمات عالیرتبه کشورمان اظهار کرد:احتمال دارد که در جریان این سفر با دوستان روس خود در مورد لبنان صحبت کنیم ولی از موضوعات دارای اولویت در دستور کار ما نیست و از زمان سفر به لبنان تا به امروز با فرانسوی ها در مورد موضوع لبنان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ظریف و لاوروف در مسکو

رایزنی ظریف و لاوروف در مسکو