مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-24سياسي

جشنواره هایی از جنس کتاب


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از برگزاری دور نخست جشنواره «کتاب خوانی دفاع مقدس» به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس و همچنین دور دوم جشنواره سراسری «اهدای کتاب» به منظور غنی سازی مخزنِ 15 کتابخانه ای که تا پایان سال جاری در استان اصفهان .

- ایسنا/اصفهان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از برگزاری دور نخست جشنواره کتاب خوانی دفاع مقدس به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس و همچنین دور دوم جشنواره سراسری اهدای کتاب به منظور غنی سازی مخزنِ 15 کتابخانه ای که تا پایان سال جاری در استان اصفهان به بهره برداری می رسد خبر داد.

امیر هلاکویی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال گذشته که دور نخست جشنواره سراسری اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی با سه هدف عمده جذب کتاب، کمک به غنی سازی مخازن کتاب در مناطق محروم و کتابخانه های جدید الافتتاح، معرفی ناشران و نویسندگان و شناساندن بیشتر شخصیت علامه مجلسی (ره) برگزار شد، حدود 200 هزار جلد کتاب به دست ما رسید که رکورد بسیار خوبی به شمار می رفت.

وی ادامه داد: امسال نیز با توجه به گرانی کاغذ و به منظور پربار کردن 15 کتابخانه ای که تا پایان سال جاری در استان اصفهان به بهره برداری می رسد، فراخوان دور دوم این جشنواره را با عنوان بحار کتاب انوار دانایی منتشر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره هایی از جنس کتاب

جشنواره هایی از جنس کتاب