مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-24سياسي

رایزنی ظریف و لاوروف در مسکو


وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه امروز در مسکو دیدار و درباره مناسبات دوجانبه، برجام و تحولات منطقه به گفت وگو نشستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، وارد مسکو شد و در بدو ورود در جمع خبرنگاران عنوان کرد: متعاقب گفت وگوهای آقایان روحانی و پوتین قرار شد گفت وگوهایی در اینجا صورت بگیرد.

گفتنی است، حسن روحانی و ولادیمیر پوتین 26 تیر ماه تلفنی گفت وگو کردند.

  ظریف در این سفر که سی امین سفرش در طول دوران تصدی این سمت بود، حامل پیام حسن روحانی برای ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز بود.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ضمن رایزنی با همتای  روس خود، یک ساعت هم تلفنی با پوتین گفت وگو و پیام روحانی درباره برجام و مسائل دوجانبه را به وی منتقل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران شب گذشته در بدو ورود به مسکو گفت: در مورد برجام دولت روسیه و نمایندگی این کشور در سازمان ملل و وزارت خارجه این کشور بهترین موضع را در کنار چین در شورای امنیت در این مراحل دشوار چند ماه گذشته داشتند و نقش رهبری را در برابر قانون شکنی آمریکا ایفا کردند.

رییس دستگاه دیپلماسی افزود:هماهنگی بسیار نزدیکی بین ما بوده و این سومین سفر من به مسکو در دوران کرونا است که این امکان را داده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ظریف و لاوروف در مسکو

رایزنی ظریف و لاوروف در مسکو