مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-24سياسي

راه اندازی پایگاه های بسیج فرهنگیان در مدارس کشور


رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور از راه اندازی پایگاه های مقاومت بسیج فرهنگیان متشکل از چند مدرسه با محوریت یک آموزشگاه خبر داد و گفت: هدف از این کار تشکیل هیأت های اندیشه ورز بسیج فرهنگیان برای کاهش مشکلات مدارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری، سردار عباس مطهری رییس سازمان بسیج فرهنگیان در سفر به استان فارس و در دیدار با بسیجیان اداره کل آموزش و پرورش فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: تشکر ویژه مقام معظم رهبری در 11 شهریور از تلاش های فرهنگیان در دوران کرونا موجب آشکار شدن کار ارزنده آنها شد وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال تحصیلی جدید، در توصیه به فرهنگیان بسیجی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب نقطه عطف حرکت آموزش و پرورش است، چرا که جزء جزء مسائل آموزش و پرورش را به صورت عمقی ، اجرایی و دقیق مطرح کردند لذا لازم است عنایت بیشتری به این بیانات داشته باشیم.

مطهری افزود: امروز ولایت، مردم و دشمن بر یک مسأله اتفاق نظر دارند و آن هم کارآمدی نظام اسلامی است منتهی دشمن به شدت این مسأله را نمی خواهد ولی مردم و ولایت با تمام وجود خواهان این مسأله هستند.

وی با اشاره به اینکه پیروی از ولایت دلیل محکم اقتدار جامعه اسلامی خواهد بود، گفت: امروز اثبات حقانیت و موفقیت نظام اسلامی، کارآمدی و عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پایگاه های بسیج فرهنگیان در مدارس کشور

راه اندازی پایگاه های بسیج فرهنگیان در مدارس کشور