مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-24اقتصادي

جاده نوش آباد به کاشان همچنان مرگ آفرین است


یک عضو شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: جاده نوش آباد به کاشان به علت تکمیل نشدن ساخت دهانه دوم پل تقاطع راه آهن، همچنان مرگ آفرین است.

- ایسنا/اصفهان یک عضو شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: جاده نوش آباد به کاشان به علت تکمیل نشدن ساخت دهانه دوم پل تقاطع راه آهن، همچنان مرگ آفرین است.

مهدی اسماعیل زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جاده نوش آباد تنها جاده دسترسی به مزارع و صنایع شمال کاشان و آران بیدگل است و صدها خودروی سبک و سنگین در این مسیر تردد می کنند.

وی افزود: دهانه اول پل راه آهن با وجود مشکلات فنی سال هاست به بهره برداری رسیده که با تکمیل دهانه دوم پل، این مسیر ایمن می شود، اما با وجود انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار هنوز ساماندهی تقاطع پس از چهار سال انجام نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر نوش آباد تاکید کرد: جاده نوش آباد به کاشان به طول هشت کیلومتر از دو طرف بلوار سازی شده است، اما در زیر پل راه آهن، جاده باریک شده و هنگام خروج از پل، وسایل نقلیه به علت سرعت بالا یا ناآشنا بودن راننده از مسیر خود منحرف شده و باعث حادثه می شود و شب گذشته نیز متاسفانه باعث مرگ یکی از شهروندان شد.

وی گفت: با وجود همه پیگیری ها مشکل اصلی این مسیر پیچ در 800 متری انتهای بلوار است که باید ساماندهی شده و چراغ های آن نصب شود، در حالی که قرارداد نص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده نوش آباد به کاشان همچنان مرگ آفرین است

جاده نوش آباد به کاشان همچنان مرگ آفرین است