مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-24سياسي

گلزار شهدای بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد


گلزار شهدای بوشهر با حضور جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بعد از ظهر پنجشنبه در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی با تأسی از حماسه های حسینی و تاسوعا و عاشورای حسینی، افق های تازه ای از مفهوم ایثار و فداکاری که نقطه اوج آن شهادت است نه تنها در کشور بلکه پیش روی جهانیان گشوده شد.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: با شروع دوران دفاع مقدس، جهانیان شاهد تجسم عینی و عملی حدیث ایثار، فداکاری و شهادت در شکل کسانی بودند که شیران روز و زاهدان شب در ایران بودند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس و حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام و شهدا به فرهنگی غنی و شکست ناپذیر منجر شد که نه تنها اکنون به عنوان فرهنگی پایدار برای انقلاب اسلامی پابرجاست بلکه این فرهنگ در بیرون از انقلاب اسلامی نیز قابل استفاده و بهره برداری است.

این یادگار دوران دفاع مقدس اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس در زمان های مختلف، شفابخش تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و حافظ انقلاب اسلامی و بقای آن در مقیاس جهانی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شهیدان یادگاران عزت، مردانگی، غیرت، فداکاری، شور عارفانه و عاشقانه در میدان های دشوار رویارویی با دشمنان انقلاب اسلامی هستند و برای قشرهای مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد

گلزار شهدای بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد