مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-24بين الملل

فلسطین جامعه جهانی را به عمل به مسئولیتش برای از بین بردن اشغالگری فراخواند


وزیر امور خارجه فلسطین تاکید کرد، جامعه جهانی باید به مسئولیت خود برای نابودی رژیم اشغالگر غیرقانونی و بازگرداندن حقوق اساسی و آزادی های ملت فلسطین عمل کند.

- وزیر امور خارجه فلسطین تاکید کرد، جامعه جهانی باید به مسئولیت خود برای نابودی رژیم اشغالگر غیرقانونی و بازگرداندن حقوق اساسی و آزادی های ملت فلسطین عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی(وفا)، ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین گفت، مقامات اشغالگر اسراییلی همچنان به اظهارات علنی در مورد الحاق و برنامه های خود برای گسترش شهرک های غیر قانونی صهیونیست نشین به ویژه در قدس اشغالی و دره اردن و اطراف آنها ادامه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون مردم جهان متوجه شده اند که فلسطینی ها با ممنوعیت رفت و آمد، ایست های بازرسی نظامی، بسته شدن اماکن عمومی و ناتوانی در سفر چگونه زندگی می گذرانند.

مالکی آخرین تحولات سیاسی و میدانی در سرزمین اشغالی فلسطین با توجه به بیماری همه گیر کرونا و پیامدهای بی سابقه سیاسی، انسانی، اجتماعی و اقتصادی آن را بررسی کرد و توضیح داد که این واقعیت جدید جهانی بازتاب بخش کوچکی از تجربه رنج فلسطین در نزدیک به یک قرن اشغالگری و استعمارگری مستمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین جامعه جهانی را به عمل به مسئولیتش برای از بین بردن اشغالگری فراخواند

فلسطین جامعه جهانی را به عمل به مسئولیتش برای از بین بردن اشغالگری فراخواند