مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-24اقتصادي

سامانه گارانتی بازار کالای قاچاق را ناامن می کند


معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه عملیاتی شدن سامانه گارانتی راهکاری برای ناامن شدن بازار عرضه کالای فیک و قاچاق است، گفت: با مراجعه به سامانه گارانتی به راحتی کالای فیک و قاچاق از کالای واقعی قابل تشخیص است و از مردم انتظار می رود قبل از خرید هر کالای .

- ایسنا/مرکزی معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه عملیاتی شدن سامانه گارانتی راهکاری برای ناامن شدن بازار عرضه کالای فیک و قاچاق است، گفت: با مراجعه به سامانه گارانتی به راحتی کالای فیک و قاچاق از کالای واقعی قابل تشخیص است و از مردم انتظار می رود قبل از خرید هر کالای از طریق سامانه گارانتی استعلام کنند چرا که هیچگونه گارانتی، سرویس و خدمات پس از فروش برای کالای قاچاق و فیک وجود نخواهد داشت.

عباس تابش امروز پنجشنبه سوم مهرماه در جریان بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم برای متعادل شدن قیمت های سرسام آور برخی کالاها در کشور اظهار کرد: تعبیر افزایش قیمت سرسام آور قیمت ها تعبیر درستی نیست گرچه معتقدیم در برخی از کالاها افزایش قیمت وجود دارد.

وی گرانی و گرانفروشی را دو عامل افزایش قیمت برخی از کالاها دانست و افزود: گرانی عاملی است که به دلیل تغییر نرخ ارز یا کمبود عرضه ایجاد می شود و افزایش قیمت ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه گارانتی بازار کالای قاچاق را ناامن می کند

سامانه گارانتی بازار کالای قاچاق را ناامن می کند