مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-24اقتصادي

مردم از نبود امکانات کافی و فرسودگی زیرساخت های برق گله مندند


فرماندار صومعه سرا با اشاره به بحران برف سال گذشته گفت: نبود امکانات کافی و فرسودگی زیرساخت های برق در زمان بحران مردم را گله مند و پاسخگویی مسؤولین را دشوار کرده که این مهم باید در اولویت کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سید جلال سید محمدی امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه برق این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به اینکه 70 درصد زیرساخت انتقال برق صومعه سرا با آسیب جدی مواجه است، اظهار کرد: باید مشکلات حوزه برق شهرستان از سوی مسؤولین استانی به طورجدی و پیگیرانه بازنگری شود.

وی با بیان اینکه وضعیت موجودی که در سیستم  انتقال برق شهرستان به خاطر فرسودگی زیرساخت ها وجود دارد جوابگوی مشترکین نیست، گفت: چه در صنعت چه در مصارف کشاورزی و خانگی ضعف برق مردم را دچار مشکلات عدیده کرده و خسارت هایی را موجب شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان صومعه سرا با تأکید بر ضرورت احداث پست 63 کیلووات ضیابر بیان کرد: تابستان سختی را پشت سر گذاشته ایم و اگر مشکلات این حوزه موردتوجه و بررسی قرار نگیرد باید منتظر بحران های که برطرف کردن آن نیاز به اعتبارات کلان دارد باشیم.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه صومعه سرا بیشترین سطح شبکه انتقال توزیع برق را در استان دارا است، تصریح کرد: در راستای رفع مشکل روشنایی و افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از نبود امکانات کافی و فرسودگی زیرساخت های برق گله مندند

مردم از نبود امکانات کافی و فرسودگی زیرساخت های برق گله مندند