مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-24اقتصادي

باید از تولید داخلی به جهش اقتصادی دست یابیم


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما به دنبال این هستیم که از تولید داخلی به جهش اقتصادی دست یابیم و برای اینکه جهش در زمینه تولید داشته باشیم نیاز به صادرات داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عزت الله اکبری امروز در مراسم بزرگداشت روز صنعت و  معدن در کرمان اظهار داشت: هر چیزی که بخش خصوصی را تقویت کند و ما را از مشکلات بیرون بیاورد تبدیل به قانون می کنیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: جهت تمام قوانین بازرسی ما به سمت بخش خصوصی است اما ساز و کاری که دولت باید فراهم کند خوب نشده و ساز و کاری که بخش خصوصی باید ارائه کند هم ضعیف است و به آن صورت که باید در صحنه باشند، نیستند.

اکبری با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی یک فرصت و یک نعمت می دانیم، عنوان کرد: این بهترین فرصتی است که به کمک بخش خصوصی و مردم به جنگش برویم و مشکلات را حل کنیم، باید در بازار جهانی و منطقه حضور داشته باشیم و بخش خصوصی ما می تواند این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه در دنیا الان جنگ مشوق ها برای سرمایه گذاری است و ما چه مشوق های داریم، گفت: ما در مجلس چند موضوع را همزمان در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می کنیم که یکی از آنها در زمینه تقویت و حمایت از بخش خصوصی و فعالان  اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از تولید داخلی به جهش اقتصادی دست یابیم

باید از تولید داخلی به جهش اقتصادی دست یابیم