مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-24فرهنگي

هادی حجازی فر راوی شب پنجم «علمدار» شد


هادی حجازی فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان راوی پنجمین شب اجرای موسیقی-نمایش «علمدار» در تالار وحدت، حضور پیدا می کند.

- هادی حجازی فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان راوی پنجمین شب اجرای موسیقی-نمایش علمدار در تالار وحدت، حضور پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، هادی حجازی فر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون روایتگر راز دست های علمدار در پنجمین شب اجرای این موسیقی-نمایش به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی شد.

موسیقی-نمایش علمدار ساخته پوریا خادم از سه شنبه اول مهر با همراهی گروه آوازی و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس ساعت 21 با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین به صورت آنلاین از اپلیکیشن روبیکا به آدرس: go.

rubika.

ir/ei در تالار وحدت اجرا می شود.

همچنین تا کنون بالغ بر پانصد هزار نفر با تماشای پخش مستقیم علمدار با روایت داریوش ارجمند و حسین پاکدل و خوانندگی پوریا اخواص از کانال Emamaliinstitute در اپلیکیشن روبیکا در این رویداد بزرگ فرهنگی و خیریه مشارکت کرده اند.

در شب دوم علمدار حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی، نادر مشایخی، ابراهیم لطفی و کیاوش صاحب نسق در تالار وحدت به تماشای این اجرا نشستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی حجازی فر راوی شب پنجم «علمدار» شد

هادی حجازی فر راوی شب پنجم «علمدار» شد