مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-24اقتصادي

شتاب گرفتن روند توسعه زرقان


شهردار زرقان با اشاره به افزایش اعتبارات این شهر به واسطه اجرای طرح تقسیمات کشوری، از شتاب گرفتن روند توسعه این شهر در ابعاد مختلف فرهنگی ورزشی خبر داد و اضافه کرد که استقلال زرقان هم زمینه ساز جذب اعتبارات بیشتر و هم ایجاد انرژی مضاعف برای تسریع روند اقدامات عمرانی شده است.

- ایسنا/فارس شهردار زرقان با اشاره به افزایش اعتبارات این شهر به واسطه اجرای طرح تقسیمات کشوری، از شتاب گرفتن روند توسعه این شهر در ابعاد مختلف فرهنگی ورزشی خبر داد و اضافه کرد که استقلال زرقان هم زمینه ساز جذب اعتبارات بیشتر و هم ایجاد انرژی مضاعف برای تسریع روند اقدامات عمرانی شده است.

غلامحسین فروزان پنجشنبه 3 مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری زرقان اردیبهشت سال 1317 تاسیس شده و از قدیمی ترین شهرداری های کشور است، از افزایش بودجه این شهر پس از ارتقا در طرح تقسیمات کشوری خبر داد و گفت: استقلال زرقان علاوه بر افزایش بودجه شهرداری، پرداخت سهم آلایندگی ناشی از استقرار کارخانجات و شرکت های صنعتی در این شهر نیز رقم زد.

غلامحسین فروزان پنج شنبه سوم مهرماه در یک کنفرانس خبری با یادآوری اینکه مهرماه سال گذشته، بعد از سال ها تلاش و پیگیری، استقلال زرقان به لحاظ تقسیمات کشوری محقق شد، گفت: با ارتقاء زرقان به شهرستان، بالغ بر 28 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب گرفتن روند توسعه زرقان

شتاب گرفتن روند توسعه زرقان