مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-24سياسي

زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی با قرائت خانوادگی زیارت اربعین در سراسر ایران


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از قرائت خانوادگی زیارت اربعین در راستای زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی در سراسر ایران اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازامسال، محرمی ماندگار شد.

با همان نگاه و ایده های جدید که ایران اسلامی یکپارچه حسینیه شود، طرح شعار لبیک یا حسین در شب عاشورا اعلام سراسری شد که به زیبایی در کشور عزیزمان در تمامی شهرها و روستاها انجام شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: بنای آن داریم تا همان شور و شعور حسینی، در اربعین در فضای عطرآگین ایران اسلامی و کشور عراق و بلاد اسلامی با توفیق الهی حاکم شود وبا این نگاه و آنچه در ستاد مرکزی اربعین مطرح شده بود و جلساتی که داشتیم مقرر شد تا از ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای تحقق این هدف مهم استفاده شود.

لطفی با اشاره به هماهنگی های اولیه ستاد مرکزی اربعین با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با دعوت از همه نهادهای فرهنگی و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع و حضور نمایندگان صدا و سیما و ستاد مرکزی اربعین و همه نهادها، تصمیم بر این شد که در داخل کشور بر کارهای فرهنگی متمرکز شویم و همان حاکم بودن شور و شعور حسینی (علیه السلام) باز هم بخصوص در این مقطع، به نمایش گذاشتن ذلت ناپذیری مردم عزیز ما با تحقق شعار هیهات من الذله در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی با قرائت خانوادگی زیارت اربعین در سراسر ایران

زنده نگه داشتن شور و شعور حسینی با قرائت خانوادگی زیارت اربعین در سراسر ایران