مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-24ورزشي

پاداش ورزشکاران پارالمپیکی افزایش پیدا کرده است


در حال حاضر پاداش قهرمان های پارالمپیکی را به نصف پاداش قهرمانی افراد سالم رساندیم که پیش از این، اینگونه نبود و اهمیتی برای پاداش ناشنوایان قائل نبودند.

- ایسنا/قزوین رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: در حال حاضر پاداش قهرمان های پارالمپیکی را به نصف پاداش قهرمانی افراد سالم رساندیم که پیش از این، اینگونه نبود و اهمیتی برای پاداش ناشنوایان قائل نبودند.

مهران تیشه گران در مراسم تجلیل از ورزشکاران ملی و المپیک ناشنوایان استان قزوین که امروز پنجشنبه سوم مهر در کانون ناشنوایان استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: به مدت هفت سال است که به جامعه ناشنوایان خدمت می کنم باید بگویم این قشر دنیای ویژه ای دارند و نسبت به سایر معلولان شرایط برای این افراد و فعالیت در این حوزه سخت تر است.

وی افزود: افراد ناشنوا دارای ویژگی های خاصی از قبیل صبر، استقامت و روحیه بالا هستند که به خوبی قابل لمس است، جامعه ناشنوایان با یکدیگر همدل هستند و در مسائل اجتماعی یکدیگر را همراهی می کند، ما نیز موظف هستیم خدماتی که حق این افراد است را به خوبی به آن ها ارائه دهیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان کشور اظهار کرد: ناشنوایان از نظر فیزیکی با افراد سالم تفاوتی ندارند و محدودیت های افراد دارای معلولیت جسمی برای آن ها کمتر است، مسئولین نیز در ارائه خدمات به ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش ورزشکاران پارالمپیکی افزایش پیدا کرده است

پاداش ورزشکاران پارالمپیکی افزایش پیدا کرده است