مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-24سياسي

تنها راه ورود به مدارس دانشگاه فرهنگیان است


عضو کمیسیون، آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان تنها راه ورود به مدارس است، گفت: در ورود به مدارس باید جلوی رانت گرفته شود و متقاضیان از طریق ورود به دانشگاه فرهنگیان روانه مدارس شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا احمدی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در رشت، با مدیریت و هیئت تحریریه خبرگزاری فارس گیلان دیدار و گفت وگو کرد.

   عضو کمیسیون، آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تأکید بر نقش رسانه در بازتاب دغدغه ها و پیگیری مطالبات مردم، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم با عزمی راسخ برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم و آرامش خاطر آنان فعالیت می کند، ازاین رو، با مشاهده فعالیت نمایندگان و دغدغه آنان، به این مجلس در بهبود روند مطالبات مردم بسیار امیدوارم.

وی با اشاره به وضعیت گروه های سرگردان آموزش وپرورش در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های مختلفی در ساماندهی وضعیت گروه های مختلف آموزشی، در کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح است تا نتایج مثبتی صورت بگیرد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر جایگاه مهم و سرنوشت ساز آموزش وپرورش در تربیت نیروی انسانی کشور بیان کرد: آموزش وپرورش یکی از ظرفیت ها و کارخانه های مهم انسان سازی در تراز انقلاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه ورود به مدارس دانشگاه فرهنگیان است

تنها راه ورود به مدارس دانشگاه فرهنگیان است