مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-24سياسي

رونمایی از سامانه جامع خدمات الکترونیکی در سازمان انتقال خون خراسان رضوی


در هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع و رعایت سند حقوق شهروندی و همچنین جهت ارتقا خدمات به اهداکنندگان از سامانه جامع خدمات الکترونیکی در انتقال خون خراسان رضوی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، در هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای ماده 25 قانون ارتقای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع و رعایت سند حقوق شهروندی و همچنین جهت ارتقا خدمات به اهداکنندگان عزیز از سامانه جامع خدمات الکترونیکی در انتقال خون استان رونمایی شد.

دکتر عبدالهی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رزمندگان، ایثارگران و شهدا را نماد ملی و مذهبی کشور برشمرد و گفت: یادگاران هشت سال ایستادگی و مقاومت و شهدا جزو اذکاری است که باید دائماً تکرار شود و ما وظیفه داریم به نحو احسن از این دستاورد که همان مبارزه با فساد است حفاظت کنیم.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی هدف از رونمایی سامانه جامع خدمات به صورت الکترونیکی در انتقال خون استان را ارتقا بیشتر خدمات، فرآیندها و فعالیت های مختلف پایگاه های انتقال خون  و اعلام نظرات اهداکنندگان محترم در تمام حوزه های پرسنلی، فنی، اداری و بهداشت محیط اعلام کرد و افزود: با این روش درصدد توسعه خدمات به اهداکنندگان خون خواهیم بود که شامل بخش هایی از جمله نظرسنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه جامع خدمات الکترونیکی در سازمان انتقال خون خراسان رضوی

رونمایی از سامانه جامع خدمات الکترونیکی در سازمان انتقال خون خراسان رضوی