مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-24بين الملل

افشای توطئه هواداران ترامپ برای خشونت و ترور در پورتلند


آرشیو پیام های فاش شده نشان می دهد که فعالان حامی ترامپ در منطقه پورتلند در صدد برنامه ریزی و آموزش برای خشونت و تامین تسلیحات بودند و حتی پیشنهاد ترور سیاسی در آستانه یک سری راهپیمایی های بحث برانگیز در این شهر ایالت اورگان را مطرح کردند.

- آرشیو پیام های فاش شده نشان می دهد که فعالان حامی ترامپ در منطقه پورتلند در صدد برنامه ریزی و آموزش برای خشونت و تامین تسلیحات بودند و حتی پیشنهاد ترور سیاسی در آستانه یک سری راهپیمایی های بحث برانگیز در این شهر ایالت اورگان را مطرح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پیام ها از اپلیکیشن گروپ می و از سوی گروه ضد فاشیست یوجین آنتیفا به دست روزنامه گاردین رسیده و حاوی گفت وگوهایی میان اعضای ائتلاف پاتریوت در اورگان است که از رشد افراطگرایی حکایت دارد چرا که آنها درباره رویارویی مسلحانه با فعالان چپگرا در پورتلند و تداوم کمپین آنلاین اطلاعات نادرست درباره اعتراضات و آتش سوزی ها صحبت کردند.

هر از گاهی، فعالان جناح راستگرا درباره اقدامات خشونت بار در اعتراضات اخیر جنجال برانگیز صحبت کرده و در برخی موارد اجرا کرده اند.

در یک مورد، دیوید ویلیس از مجرمانی که اکنون بابت ایفای نقش در یک خشونت سیاسی تحت پیگرد است، به این گفت وگو پیوسته و درباره استفاده از پینت بال صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای توطئه هواداران ترامپ برای خشونت و ترور در پورتلند

افشای توطئه هواداران ترامپ برای خشونت و ترور در پورتلند