مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-24سياسي

40 کیلومتر از رودخانه های تنکابن ساماندهی شده است


40 کیلومتر از رودخانه های شهرستان طی دو سال اخیر لایروبی و ساماندهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسینی جو بعدازظهر پنجشنبه در مراسم معارفه مدیر منابع آب شهرستان، گفت: آب یکی از موضوعات اصلی واساسی غرب مازندران است زیر باید ساخت های آن مهیا شود.

وی بابیان اینکه ما زیر ساخت های آب در استان به ویژه در غرب مازندران از یک عقب ماندگی تاریخی برخوردار است گفت: با تلاش وپیگیری مضاعف باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.

حسینی جو با اشاره به وقوع سیلاب های مکرر در غرب مازندران تصریح کرد: در هر سیل دغدغه ما تخریب سر دهنه های سنتی وسازه های تقاطعی است انتظار داریم این سازه بازسازی و مدرن شده و کشاورزان ما پس از هر بارندگی نگرانی و دغدغه تأمین آب را نداشته باشند.

فرماندار تنکابن با ابراز رضایت از عملکرد آب منطقه ای مازندران و مدیریت منابع آب شهرستان در زمینه مدیریت سیلاب در سال های اخیر گفت: در طی دو سال گذشته حدود 40 کیلومتر از رودخانه های این شهرستان لایروبی و ساماندهی شده که نتایج این اقدام کاهش خسارت سیل در منطقه بوده به طوری که در بارندگی های 180 الی 200 میلی متر در بازه زمانی کمتر از 24 ساعت ما شاهد خسارت سیلاب نبودیم لذا انتظار داریم اقدامات پیشگیرانه آب منطقه ای و دیگر دستگاه ها در زمینه سیل تداوم یافته تا نگرانی و دغدغه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 کیلومتر از رودخانه های تنکابن ساماندهی شده است

40 کیلومتر از رودخانه های تنکابن ساماندهی شده است