مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-24اجتماعي

لزوم پیشگیری از نشت مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر لزوم پیشگیری از نشت مازوت از مخازن ذخیره نیروگاه حرارتی تبریز تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری در جلسه ای که با موضوع بحث و بررسی و اتخاذ تدابیر لازم پیرامون نشت مازوت یکی از مخازن ذخیره نیروگاه حرارتی تبریز تشکیل شد، اظهار داشت: شرکت نیروگاه حرارتی برق تبریز بایستی برای جلوگیری از نشت مازوت از مخازن و مشکلات مشابه در آینده با اخذ مجوز از مراجع مربوطه نسبت به خالی نگه داشتن یکی از مخازن ذخیره مازوت نیروگاه حرارتی اقدام کند.

وی افزود: در صورت بروز مشکلات مشابه و نشت یکی از مخازن به جهت جلوگیری از آلودگی زیست محیطی ناشی از آن نسبت به جابه جایی سوخت ذخیره آنها و اصلاح و رفع عیوب حادث شده، اقدام نماید.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر تعمیر مخازن ذخیره سوخت مازوت نیروگاه حرارتی تبریز با نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان و عدم استفاده از سوخت مازوت به جای گاز طبیعی جز در موارد اضطرار و بحرانی تأکید کرد.

نیروگاه حرارتی تبریز در کیلومتر 16 جاده تبریز ـ آذرشهر واقع شده که بخش هایی از آن در سال 1357 آغاز به فعالیت کرد و در سال 1365 نیز واحدهایی دیگر آن وارد مدار تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیشگیری از نشت مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز

لزوم پیشگیری از نشت مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز