مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-24اقتصادي

504 شغل طی نیمه اول سال جاری در فیروزکوه ایجاد شده است


فرماندار فیروزکوه با اشاره به اینکه برای سال 99 ایجاد 2 هزار شغل هدف گذاری شده گفت: : 504 شغل طی نیمه اول سال جاری در فیروزکوه ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یوسفی جمارانی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور نمایندگان بنیاد برکت برگزار شد، اظهار داشت: حرکت در جهت ایجاد اشتغال مهمترین کاری است که باید در سطح کشور رخ دهد و اگر برنامه ای در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی و افزایش رفاه و بالا بردن سرمایه اجتماعی و بهره گیری مناسب از نیروی انسانی داریم باید در این حوزه گام برداریم و بتوانیم اقدامات مؤثری انجام دهیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: توسعه در حوزه اقتصادی نیز منوط به این است که ما بتوانیم ظرفیت های شغلی متعددی را ایجاد کنیم، این در حالی است که تعداد زیادی از طرح ها در دستگاه های اجرایی مصوب می شود و اعتباراتی هم برای آن در نظر گرفته می شود اما روی کاغذ باقی می ماند.

وی افزود: در سال 97 طرح حمایت از مشاغل خانگی یکی از طرح هایی بود که نتایج خوبی را در سطح شهرستان بدنبال داشت و با توجه به آمار جمعیتی پایین فیروزکوه در بین 16 شهرستان استان تهران، با ایجاد اشتغال برای 350 نفر بالا ترین ظرفیت را در استان تهران به خود اختصاص داد و اعتبارات دولتی قابل توجهی جذب کرد و البته پرونده هایی نیز با نقص های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

504 شغل طی نیمه اول سال جاری در فیروزکوه ایجاد شده است

504 شغل طی نیمه اول سال جاری در فیروزکوه ایجاد شده است