مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-24اقتصادي

امنیت غذایی 170 میلیون نفر در کشور با توسعه عملیات آبخیزداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پاییز هزاران رنگ بالاخره فرا رسید، فصلی که معمولا از آبان ماه آن بارش رحمت الهی در جای جای کشورمان خودنمایی می کند.

- هر ساله براثر وقوع بارندگی های شدید سیلاب های فصلی زیادی جاری می شود که نتیجه آن خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی است به همین دلیل کارشناسان معتقدند با توسعه اجرای عملیات آبخیزداری می توان جلوی این زیان رسانی را گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، پاییز هزاران رنگ بالاخره فرا رسید، فصلی که معمولا از آبان ماه آن بارش رحمت الهی در جای جای کشورمان خودنمایی می کند.

اما متاسفانه در سالیان اخیر با بارش باران شاهد وقوع سیل های بعضا ویرانگر بوده ایم به طوری که این سیلاب ها خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری را به همراه داشته اند.

* دومینوی خسارت جانی و مالی وقوع سیلاب در کشور سال گذشته بود که طی سه شبانه روز بارندگی شدید در لرستان سیلاب به راه افتاد و با رانش زمین و جاری شدن آب نه تنها تعطیلات نوروز 98 به کام افلاک نشینان خصوصا اهالی شهرستان پلدختر تلخ شد بلکه متاسفانه 15 نفر جان خود را از دست داد و بیش از 250 نفر مصدوم شدند علاوه بر این نزدیک به 72 هزار واحد مسکونی خسارت، 49 روستا با رانش زمین روبرو و بسیاری از جاده و پل ها و اراضی کشاورزی و مزارع پرورش ماهی از بین رفتند به ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی 170 میلیون نفر در کشور با توسعه عملیات آبخیزداری

امنیت غذایی 170 میلیون نفر در کشور با توسعه عملیات آبخیزداری