مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:552020-09-24اقتصادي

1300 میلیارد تومان باشد، 10 پروژه مهم و حیاتی را تا پایان دولت تکمیل می کنیم


استاندار کرمانشاه با اشاره به شناسایی 10 پروژه مهم و حیاتی در استان گفت: در صورت تامین 1300 میلیارد تومان اعتبار، این پروژه ها تا پایان عمر دولت تکمیل می شود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به شناسایی 10 پروژه مهم و حیاتی در استان گفت: در صورت تامین 1300 میلیارد تومان اعتبار، این پروژه ها تا پایان عمر دولت تکمیل می شود.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (3 مهر) شورای برنامه ریزی و شورای اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با قدردانی از کمک های این سازمان در جریان زلزله سال 96 استان گفت: زلزله یازده هزار میلیارد تومان به استان خسارت وارد کرد که خوشبختانه سازمان برنامه و بودجه به سرعت بار مالی این خسارت را جبران کردند که جای قدردانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازوند افزود: در بحث سیل سال گذشته هم شاهد کمک های فراوان این سازمان بودیم، اما هنوز مقداری مشکلات در حوزه بازسازی زیرساخت های مناطق سیل زده بویژه در شهرستانهای شرقی استان باقی مانده که نیازمند مساعدت هستیم.

بازوند با اشاره به اختصاص 68 میلیارد تومان اعتبار به استان در حوزه مقابله با کرونا گفت: این اعتبارات کمک کننده است، اما اگر با شرایط سخت کرونا در پاییز امسال مواجه شویم که نشانه های آن از هم اکنون با افزایش دو برابری بیماران بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 میلیارد تومان باشد، 10 پروژه مهم و حیاتی را تا پایان دولت تکمیل می کنیم

1300 میلیارد تومان باشد، 10 پروژه مهم و حیاتی را تا پایان دولت تکمیل می کنیم