مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-24اقتصادي

اختصاص هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه کاره کرمانشاه


بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه کاره کرمانشاه تا پایان سال اختصاص یافت.

- کرمانشاه- معاون رییس جمهور گفت: بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه کاره کرمانشاه تا پایان سال اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت در نشست خبری که ظهر امروز بعد از جلسه شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در این سفر سه موافقت نامه و 2 اقدام سرمایه گذاری در کرمانشاه با اولویت طرح ها و پروژه هایی که امکان اتمام آن تا پایان سال وجود دارد، انجام شد.

وی افزود: 17 طرح و پروژه در استان کرمانشاه با اعتبار حدود یک هزار میلیارد تومان شناسایی شد که باید نسبت به اتمام این پروژه ها تا پایان سال اقدام کنیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه به موافقت نامه طرح های مرتبط با واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و تصریح کرد: 52 طرح و پروژه در عرصه تولیدی استان وجود دارد که این طرح ها با سرمایه گذاری یک هزار و 451 میلیارد تومانی از محل منابع دولتی و غیردولتی، 8 هزار و 111 فرصت شغلی را در استان کرمانشاه ایجاد می کند.

نوبخت با اشاره به تفاهم نامه طرح احداث 2 هزار واحد مسکونی در استان برای محرومین، گفت: بنیاد مسکن با پشتیبانی مالی سازمان برنامه و بودجه از سوی دولت این طرح را انجام و کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه کاره کرمانشاه

اختصاص هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه کاره کرمانشاه