مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:202020-09-24فرهنگي

تولید مستند داستانی «ام الشهداء» در جزیره هرمز آغاز شد


تولید آثار هنری اقدامی بسیار تاثیرگذار در جامعه است و هنرمندان وظیفه و رسالت مهمی در راستای معرفی دفاع مقدس و شهیدان و ایثارگران، - بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: تولید آثار هنری اقدامی بسیار تاثیرگذار در جامعه است و هنرمندان وظیفه و رسالت مهمی در راستای معرفی دفاع مقدس و شهیدان و ایثارگران، از این طریق بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم آغاز تولید مستند داستانی ام الشهداء شهیده فاطمه نیک در جزیره هرمز، عنوان کرد: ساخت این مستند فاخر در خصوص شهیده فاطمه نیک که توسط صدا و سیمای مرکز خلیج فارس انجام می شود، می تواند در قالب هنر و قلم هنرمندان و نویسندگان و دریچه دوربین، ارزش های دفاع مقدس و شهیدان را حفظ و ترویج دهد تا نسل جوان با این ارزش ها آشنا شوند.

وی ادامه داد: تولید فیلم ها و آثار هنری اقدامی بسیار تاثیرگذار در جامعه است و هنرمندان وظیفه و رسالت مهمی در راستای معرفی دفاع مقدس از این طریق بر عهده دارند.

استاندار هرمزگان افزود: شهدا و ایثارگران انسان های شاخص و الگو برای جامعه هستند و باید همواره در جهت حفظ و ترویج ارزش های شهیدان گام برداریم.

همتی ضمن تشکر از هنرمندان صدا و سیما به جهت تولید مستند داستانی شهیده فاطمه نیک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مستند داستانی «ام الشهداء» در جزیره هرمز آغاز شد

تولید مستند داستانی «ام الشهداء» در جزیره هرمز آغاز شد