مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-24سياسي

ورامین به مدیران انقلابی جهادی و متخصص نیاز دارد


نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران بومی ورامین گوشه نشین شده اند گفت: ورامین به مدیران انقلابی جهادی و متخصص نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست با بخشدار مرکزی ورامین، دهیاران، شورای بخش و کارمندان بخشداری مرکزی ورامین با تاکید بر اینکه جلسه با دهیاران، شوراهای روستاها و بخشداری مرکزی باید تداوم داشته باشد اظهار داشت: لزوم تدوام این جلسات به دلیل است که روستاها منبع اصلی ایجاد شغل و حیات کشور است.

وی با اشاره به مشکلات عمیق کشاورزان و روستاییان گفت: ظاهر سازی و رسیدگی به معابر روستاها بسیار خوب است اما باید به مشکلات اساسی و مهم هم رسیدگی شود و فقط مشغول زیباسازی ها نشویم.

نماینده دیار 15 خرداد افزود: خواسته ها و مطالبه های اصلی مردم روستاها باید دقیق بررسی شود که مشکلات کشاورزی مانند کود و بذر، اشتغال جوانان و آب شرب و کشاورزی جز اصلی خواسته های مردم روستاهای ورامین است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا با اشاره به اینکه مشکلات مردم روستاهای ورامین مانند راه های روستایی، حمل و نقل و ایاب و ذهاب مردم روستاها را در جلسات با مسئولان کشوری مطرح کرده ام بیان داشت: در دوران گذشته اقدامات و رایزنی های خوبی برای مسیرهای روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین به مدیران انقلابی جهادی و متخصص نیاز دارد

ورامین به مدیران انقلابی جهادی و متخصص نیاز دارد