مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-24سياسي

برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در جهرم


شب خاطره دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی و هنری پیمان غدیر شهرستان جهرم همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس در بوستان خیام جهرم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از جهرم، حسین پاشه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری پیمان غدیر گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و دلاورمردی رزمندگانی است که در راه دفاع از حریم و ناموس کشورشان به قیام علیه دشمنان و مستکبران عالم پرداختند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری پیمان غدیر، ولایت پذیری را از جمله دستاوردهای دفاع مقدس برشمرد و افزود: این هفته فرصتی برای بیان رشادت ها و حماسه آفرینی قهرمانان ایثار و شهادت است.

 وی ادامه داد: شب خاطره دفاع مقدس، با پخش اکران فیلم های ارزشی و دفاع مقدس، خاطره گویی رشادت و دلیرمردی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دوران دفاع مقدس با روایتگری رزمنده دفاع مقدس سعید ستاوند همچنین ذکر مصیبت شهادت امام حسین (ع) و اصحاب باوفایش با نوای ذاکر اهلبیت عصمت و طهارت محسن ذاکری همراه است.

برگزاری پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم ایمان خزاعی نژاد در جهرم   پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم ایمان خزاعی نژاد همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در مسجد امام حسین(ع) شهرستان جهرم برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در جهرم

برگزاری شب خاطره دفاع مقدس در جهرم