مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-24سياسي

سردار دهقان خطاب به ترامپ: بازی با دم شیر پیامد میمونی برایت ندارد


ترامپ در نهایت بی شرمی در سازمان ملل حضور یافته و از دستور خود برای ترور سردار سلیمانی می گوید؛ چگونه ممکن است یک فرد که ادعای حقوق بشر و رهبری جهانی را دارد به ترور شهید سلیمانی افتخار کند و این را افتخاری و امتیازی برای .

- مشاوره فرمانده معظم کل قوا گفت: ترامپ در نهایت بی شرمی در سازمان ملل حضور یافته و از دستور خود برای ترور سردار سلیمانی می گوید؛ چگونه ممکن است یک فرد که ادعای حقوق بشر و رهبری جهانی را دارد به ترور شهید سلیمانی افتخار کند و این را افتخاری و امتیازی برای خود در انتخابات ریاست جمهوری امریکا بداند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، مشاوره فرمانده معظم کل قوا در امور صنایع دفاعی گفت: ما به رییس جمهور آمریکا ترامپ می گوییم بازی کردن با دم شیر پیامد میمونی برای تو ندارد.

سردار حسین دهقان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همدان با گرامیداشت یادو خاطره شهدای گلگون کفن این دیار اظهار داشت: امروز حضور همه شهدای این دیار را احساس کرده و در سایه سار عظمت روحی آنها، احساس عزت و غرور می کنیم.

وی افزود: همدان از منظر تمدنی بر تارک تاریخ و تمدن ایران می درخشد چراکه در علم و جهاد، عرفان، فقاهت و علوم سرآمد است و در دوران جدید نیز همدان را به بزرگانی مانند شهید مدنی(ره)، شهید همدانی، شهید سلگی و شهید چیت سازیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار دهقان خطاب به ترامپ: بازی با دم شیر پیامد میمونی برایت ندارد

سردار دهقان خطاب به ترامپ: بازی با دم شیر پیامد میمونی برایت ندارد