مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-24سياسي

نشست صمیمی مدیران کل استان با فرمانده سپاه قدس گیلان/دفاع همچنان ادامه دارد


در نشست صمیمی مدیران کل استان با فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن مرور اقدامات رزمندگان دفاع مقدس، مردم و نقش امام خمینی(ره) بر ادامه دار بودن دفاع تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان های خدماتی استان با حضور در دفتر فرماندهی سپاه قدس گیلان با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه استان در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار جمعی از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کارگری ادارات استان که از شرزمندگان دوران دفاع مقدس نیر بودند به بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس پرداختند.

نقش امام، رزمندگان و مردم در دفاع مقدس قابل توجه است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس و نقش رزمندگان اسلام در پیروزی حق علیه باطل، اظهار کرد: علیرغم فشارها و تحریم های اقتصادی و سیاسی ما بدون اینکه وجبی خاک بدهیم پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه نوع نگاه جوامع بشری و اندیشمندان خارجی به ایرانی ها در تمامی ابعاد متفاوت است، افزود: اندیشمندان در مواجهه با ایران در مقایسه با سایر کشور ها همیشه تأمل میکنند و بین آنها با ایران فرق های اساسی قایلند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست صمیمی مدیران کل استان با فرمانده سپاه قدس گیلان/دفاع همچنان ادامه دارد

نشست صمیمی مدیران کل استان با فرمانده سپاه قدس گیلان/دفاع همچنان ادامه دارد