مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-24سياسي

بسیج کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی، آرمان فلسطین را از بین نمی برد


مشاور رهبر انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بسیج کشورهای منطقه برای پیوستن به رژیم صهیونیستی آرمان فلسطین را از بین نمی برد و فقط خشم فروخفته ملت های عرب و مسلمان را خروشان خواهد کرد و همه بازیگران این صحنه رو پشیمان می کند.

- ایسنا/همدان مشاور رهبر انقلاب در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بسیج کشورهای منطقه برای پیوستن به رژیم صهیونیستی آرمان فلسطین را از بین نمی برد و فقط خشم فروخفته ملت های عرب و مسلمان را خروشان خواهد کرد و همه بازیگران این صحنه رو پشیمان می کند.

سردار حسین دهقان پنج شنبه سوم مهرماه 99 در پادگان قدس همدان، بیان کرد: اینکه امروز شهید بشیری میزبان ماست افتخاری برای همه است و به عبارتی یک عَلم، نشانه و آدرس برای آینده ای است که شما برای خودتان انتخاب کرده اید، در چهره تک تک شما می توان معصومیت، مقاومت، شکست ناپذیر بودن و پذیرای تمام خطرات یعنی شهید حججی را دید و این اخلاص، صفا و آمادگی بزرگترین سرمایه ملت ما برای دفاع از اسلام و دفاع از حریم و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است.

دهقان با بیان اینکه همگی خود را سرباز می دانیم و سرباز زیبنده ترین، غرورآفرین ترین و والاترین عنوانی است که می توانیم برای خود قائل باشیم، گفت: یادمان نرفته شهید سلیمانی در وصیت نامه خود می گوید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی، آرمان فلسطین را از بین نمی برد

بسیج کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی، آرمان فلسطین را از بین نمی برد