مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-24سياسي

ترویج ارزش های دفاع مقدس در کتاب «پیرمرد و حوری»


از هشت سال جنگ تحمیلی ایران خاطراتی از جان فشانی های دلاورانه رزمندگان باقی مانده که ما نیز باید در حفظ و ترویج فعالیت های ایثارگران و شهدا در برافراشته نگاه داشتن پرچم در طول دوران جنگ و دفاع مقدس تلاش کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی از هشت سال جنگ تحمیلی ایران خاطراتی از جان فشانی های دلاورانه رزمندگان باقی مانده که ما نیز باید در حفظ و ترویج فعالیت های ایثارگران و شهدا در برافراشته نگاه داشتن پرچم در طول دوران جنگ و دفاع مقدس تلاش کنیم.

کتاب پیرمرد و حوری خاطرات و اتفاقات دفاع مقدس را بیان می کند و نویسنده آن تلاش کرده با در نظر گرفتن نگاه انسانی به جنگ، ارزش های دفاع مقدس نیز ترویج شود.

این کتاب را علی اکبر صحرایی نویسنده شاخص دفاع مقدس به رشته تحریر درآورده است، او در این کتاب از سطح شفاهی به عمق داستان می رسد و لایه های گسترده ای دارد که هر بار با کنش داستانی، خواننده را به جلو می برد.

با اینکه کتاب پیرمرد و حوری یک کار جدی است که سعی دارد به فضاهای پشت جبهه در ایام دفاع مقدس نیز بپردازد، در تعدادی از داستان های آن می توان رگه هایی از طنز را مشاهده کرد.

این کتاب روایت هایی از گذشته مانند ترس و اضطراب که مردم با آن عجین شده بودند را تصویر می کشد، خواندن این کتاب برای جوانان امروزی تجربه ای جدید خواهد بود؛ چراکه آنها با احساسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ارزش های دفاع مقدس در کتاب «پیرمرد و حوری»

ترویج ارزش های دفاع مقدس در کتاب «پیرمرد و حوری»