مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-24ورزشي

3500 خانه ورزشی در کشور وجود دارد


امروز 220 خانه ورزش روستایی در سراسر کشور افتتاح شد که با این تعداد اکنون سه هزار و 500 خانه ورزشی در کل کشور وجود دارد و در تلاشیم تا پایان دولت تدبیر و امید این تعداد به پنج هزار افزایش پیدا کند.

- ایسنا/کردستان وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز 220 خانه ورزش روستایی در سراسر کشور افتتاح شد که با این تعداد اکنون سه هزار و 500 خانه ورزشی در کل کشور وجود دارد و در تلاشیم تا پایان دولت تدبیر و امید این تعداد به پنج هزار افزایش پیدا کند.

مسعود سلطان فر امروز پنجشنبه(3مهر ماه) در افتتاحیه سالن شش هزار نفری سنندج که با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین استان در این سالن برگزار شد، اظهار کرد: سالن شش هزار نفری سنندج یکی از زیباترین و بزرگترین پروژه های امروز است که با استانداردهای بین المللی ساخته شده و از هدیه های دولت تدبیر و امید به مردم استان کردستان است.

وی افزود: امروز همزمان با این پروژه هفت پروژه در مکان های دیگر از جمله استادیوم ورزشی 15 هزار نفری سبزوار، استادیوم 5 هزار نفری نیشاپور، استادیوم 5 هزار نفری ملایر، استادیوم 2هزار نفری کازرون، پیست اسکیت اراک و هتل ورزشی گلستان افتتاح شد.

سلطانی فر ذکر کرد: همچنین 335 پروژه، 108 زمین ورزشی و 220 خانه ورزش روستایی در سراسر کشور افتتاح شد که با افزایش آن تاکنون سه هزار و 500 خانه ورزشی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 خانه ورزشی در کشور وجود دارد

3500 خانه ورزشی در کشور وجود دارد