مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-24ورزشي

3500 خانه ورزش روستایی در کشور راه اندازی شده است


طی چند سال اخیر سه هزار و 500 خانه ورزش روستایی در سراسر کشور راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم افتتاح سالن شش هزار نفری سنندج در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: حدود 335 پروژه ورزشی امروز در سراسر کشور افتتاح شد.

وی افزود: در ابتدای شروع دولت یازدهم ما کمتر از 200 خانه ورزش روستایی داشتیم اما امروز شاهد فعالیت 3 هزار و 500 خانه ورزش روستایی هستیم و در برنامه داریم تا پایان دولت تعداد خانه های ورزش روستایی را به 5 هزار مورد برسانیم.

سلطانی فر به عدالت ورزشی در کشور اشاره کرد و افزود: در این زمینه با احداث زمین های فوتبال چمن مصنوعی مینی فوتبال که از استان های جنوبی آغاز شد، در نظر داریم در مناطق محروم به صورت ضربتی این پروژه ها را عملیاتی کنیم.

وی افزود: هفت پروژه بزرگ ورزشی شامل استادیوم فوتبال 15 هزار نفری سبزوار، استادیوم پنج هزار نفری نیشابور، استادیوم پنج هزار نفری ملایر، استادیوم دو هزار نفری خشت کازرون، هتل ورزش گلستان، پیست اسکیت اراک، و سالن سرپوشیده شش هزار نفری سنندج که شاه بیت این پروژه ها است، را امروز افتتاح کردیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه یادآور شد: سالن شش هزار نفری سنندج اگر بی نظیر نباشد در نوع خود کم نظیر است و با معماری زیبا و مصالح درجه یک به کار رفته در آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 خانه ورزش روستایی در کشور راه اندازی شده است

3500 خانه ورزش روستایی در کشور راه اندازی شده است