مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-24سياسي

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان معرفی شد


حجت الاسلام ابراهیم مولازاده به عنوان رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد حاتمیان با حضور در فرمانداری دهگلان در آیین معارفه ای رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان، با تسلیت درگذشت رییس فقید این اداره، از حمایت های بی شائبه فرمانداری در برنامه های فرهنگی شهرستان تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با یادآوری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ادامه راه شهدا و ایثارگران و پیروی از خط امام و رهبری در برنامه های پیش روی سازمان، تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی در میان جوانان را از برنامه های اساسی سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این آیین ضمن تقدیر از برنامه های فرهنگی اجرا شده در این شهرستان توسط تبلیغات اسلامی، بر ادامه فعالیت های فرهنگی و تقویت آن بر اساس نیازهای بومی شهرستان تاکید کرد.

فرزاد شمس اعلام کرد: نیاز است سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگاه های متولی امر فرهنگ تمام تلاش خود را برای آسیب زدایی و مقابله با آسیب های اجتماعی به کار ببندد.

وی اضافه کرد: با توجه به هجمه های دشمنان برای مأیوس کردن جوانان، باید سازمان تبلیغات اسلامی با تدوین برنامه های فرهنگی مناسب و حضور فعال در جامعه با این هجمه ها مبارزه نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان معرفی شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان معرفی شد