مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-24سياسي

دستور روحانی برای برخورد با کسانی که عازم عراق می شوند


این عدم رعایت، روند شیوع بیماری را سرعت می بخشد که باید در مراسم عزاداری اربعین و ماه صفر نظارت ها در این عرصه تشدید شود.

- رییس جمهور کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا را موظف کرد با تحرک افراد خاطی و معدودی که با وجود ممنوعیت ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید رهبر معظم انقلاب، متأسفانه عازم مناطق مرزی با عراق شده‌اند، برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن روحانی روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: دولت از ابتدای شیوع بیماری کرونا، فارغ از همه تنگناها و محدودیت‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، تامین نیازهای بخش سلامت و کادر درمان را به عنوان رزمندگان خط مقدم مقابله با بیماری کرونا، در اولویت قرار داده است و این سیاست همچنان تداوم خواهد یافت.

وی افزود: اگر چه ممکن است برخی طرحها در این حوزه با تاخیر یا با تنگناها اجرا شود اما مردم و به‌ویژه کادر درمان مطمئن باشند دولت اجازه نخواهد داد در این حوزه، کادر سلامت کشور تحت فشار قرار گیرند.

رییس جمهور در عین حال تاکید کرد که تامین نیازهای کادر درمان وظیفه فوری سازمان برنامه و بودجه است و در مقابل، مردم نیز شایسته است دستورالعمل‌های بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از فرسودگی کادر درمانی کشور، به طور دقیق رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور روحانی برای برخورد با کسانی که عازم عراق می شوند

دستور روحانی برای برخورد با کسانی که عازم عراق می شوند