مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-24اقتصادي

عملکرد دستگاه های نظارتی در روند تولید و عرضه لاستیک و سیمان مستمرا رصد می شود


براساس ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عملکرد دستگاه های نظارتی در روند تولید تا مصرف سیمان و لاستیک مورد رصد قرار گرفته و دستگاه هایی که در این حوزه کوچک ترین اغماضی داشته باشند، - براساس ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عملکرد دستگاه های نظارتی در روند تولید تا مصرف سیمان و لاستیک مورد رصد قرار گرفته و دستگاه هایی که در این حوزه کوچک ترین اغماضی داشته باشند، به حوزه های قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق ابلاغیه های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با توجه به اینکه بازار سیمان و تایر خودرو در زمره کالاهای اولویت دار نظارتی قرار گرفته است، ضرورت رصد و پایش مستمر توزیع، قیمت و رسیدگی به شکایات احتمالی آن به نهادهای نظارتی و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها ابلاغ شده است.

براین اساس، حوزه های بازرسی و نظارت سازمان های صمت استان ها موظف هستند تا در رابطه با تخلفات احتمالی بنگاه های تولیدی یا توزیعی بدون کوچکترین اغماضی برخورد نمایند.

طبق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، از آنجایی که در شرایط حساس کنونی علیرغم فراوانی کالا در بازار و شرایط مناسب تولید در کشور، تخلفاتی در حوزه مشاهده می شود، به منظور تامین آرامش و ثبات بازار و ایجاد بستر امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دستگاه های نظارتی در روند تولید و عرضه لاستیک و سیمان مستمرا رصد می شود

عملکرد دستگاه های نظارتی در روند تولید و عرضه لاستیک و سیمان مستمرا رصد می شود