مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-24اقتصادي

تسریع پروژه کمربندی شیراز نیازمند مشارکت بخش خصوصی است


معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت: پروژه کمربندی شمال شرق شیراز یکی از پروژه هایی است که با جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت های قانون، - ایسنا/فارس معاون امور عمرانی استانداری فارس گفت: پروژه کمربندی شمال شرق شیراز یکی از پروژه هایی است که با جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت های قانون، می توان تکمیل آن تسریع کرد.

محمود رضایی کوچی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار برای تسریع در تکمیل طرح های عمرانی خصوصا در حوزه حمل و نقل، افزود: سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان باید برای پیگیری موضوع ماده 56 قانون الحاق، از مقررات مالی دولت در پروژه کمربندی شمال شرق برای تسریع در فرآیند واگذاری و اخذ مجوزهای قانونی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رضایی از شرکت ها و موسسات استانی و ملی که امکان مالی مشارکت در طرح فوق را دارند، برای تهیه طرح امکان سنجی دعوت کرد.

رضایی ضرورت مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران، بانک ها و استفاده از روش های تامین مالی برای پروژه های عمرانی را یادآور و متذکر شد: پروژه های عمرانی نیازمند اعتبارات قابل توجه و کلان است و تکمیل آنها از محل بودجه های سنواتی امکانپذیر نیست.

معاون استانداری فارس با اشاره به اهمیت بررسی و ارزیابی راهکارهای برون رفت از مشکلات مرتبط با پروژه کمربندی شیراز، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع پروژه کمربندی شیراز نیازمند مشارکت بخش خصوصی است

تسریع پروژه کمربندی شیراز نیازمند مشارکت بخش خصوصی است