مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-24اقتصادي

متنوع سازی محصولات پتروشیمی مسیر اصلی توسعه پایداراست


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: سهم ما از بازار جهانی به نسبت منابعی که در اختیار داریم تنها 0.

6 درصد است، از این رو ما باید در مدل توسعه خود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، بهزاد محمدی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی امروز در مراسم بهره برداری از طرح پلی پروپیلن منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهار کرد: امروز روز بسیار ارزشمندی برای صنعت پتروشیمی کشور است، چراکه بعد از سال ها زحمت و تلاش در شرکت پژوهش و فناوری شاهد رونمایی از طرح تولید پلیمر از اتانول هستیم، امیدواریم این طرح آغازی برای یک جریان بزرگ و مهم در صنعت پتروشیمی کشور باشد.

وی افزود: افزایش تقاضای محصولات پتروشیمی در جهان و دسترسی مناسب ما به منابع نفت و گاز، ایجاب می کند که توجه بیشتری به این صنعت داشته باشیم.

معاون وزیر نفت گفت: ما در دنیا در مجموع منابع نفت و گاز با ظرفیت 363 میلیارد معادل بشکه نفت خام رتبه اول را داریم، بعد از ما روسیه، ونزوئلا و عربستان و به همین ترتیب بقیه کشورها قرار دارند.

به کیفیت محصولات پتروشیمی توجه ویژه ای شود معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به کیفیت محصولات پتروشیمی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که ضمن افزایش ظرفیت صنعت، افزایش درآمد و ایجاد ارزش افزوده، در صنعت نیز به کیفیت محصولات توجه مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متنوع سازی محصولات پتروشیمی مسیر اصلی توسعه پایداراست

متنوع سازی محصولات پتروشیمی مسیر اصلی توسعه پایداراست