مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-24سياسي

برگزاری هشتمین جشنواره خوشه برتر در ملایر


فرماندار شهرستان ملایر از برگزاری هشتمین جشنواره خوشه برتر در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال بیش از 50 کشاورز در این جشنواره شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر اکبر رحیمی ظهر امروز در مراسم جشنواره خوشه برتر در ملایر با اشاره به اینکه امسال هشتمین سال است که جشنواره خوشه برتر در این شهرستان برگزار می شود اظهار کرد: با توجه به شرایط یی امسال نتوانستیم این جشنواره را به صورت کشوری برگزار کنیم.

رحیمی گفت: سلامت خوشه، میزان سلامت قند، یکنواختی خوشه ها، حمل و نقل خوشه و وزن خوشه از شاخص های انتخاب برای خوشه های برتر است.

وی با بیان شرکت پیمان گستر از سال 84 فعالیت خود را شروع کرده و عمده فعالیت ما در حوزه انگور بوده افزود: در سال های اولیه نقاط ضعف را شناسایی کردیم و راه حل ارائه دادیدم، در این زمینه 50 درصد ارزش عملکرد ایجاد کرده و با اجرای طرح باغدار نمونه این طرح باعث بهره وری در باغات شده است.

دبیر برگزاری جشنواره خوشه برتر با بیان اینکه تولید در زمینه تولید کود نیز کارخانه آماده راه اندازی است افزود: دو سال تولید کود داشتیم که به دلیل مشکلات سه سال متوقف شده است البته امیدواریم با حمایت مسئولان دوباره آن را راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین جشنواره خوشه برتر در ملایر

برگزاری هشتمین جشنواره خوشه برتر در ملایر