مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-24بين الملل

امان میزبان نشست چهارجانبه روند صلح خاورمیانه


نشست چهارجانبه امان با موضوع روند صلح خاورمیانه امروز(پنجشنبه) با مشارکت وزرای خارجه مصر، فرانسه، آلمان و نماینده اتحادیه اروپا در پایتخت اردن آغاز به کار کرد.

- نشست چهارجانبه امان با موضوع روند صلح خاورمیانه امروز(پنجشنبه) با مشارکت وزرای خارجه مصر، فرانسه، آلمان و نماینده اتحادیه اروپا در پایتخت اردن آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته پایگاه مصری بوابه الاهرام ، شرکت کنندگان در این نشست شامل سامح شکری، وزیر امور خارجه مصر، ایمن الصفدی، همتای اردنی وی، جان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان و نیز سوزانا ترستال، نماینده اتحادیه اروپا در امور صلح هستند.

این منبع افزود، جلسه چهار جانبه وزارتی بر تبادل نظر در مورد وضعیت فعلی روند صلح خاورمیانه و پیامدهای آن متمرکز خواهد بود.

در این نشست همچنین راه های پیشبرد و از سرگیری روند صلح و حمایت از دستیابی به حل و فصل سیاسی جامع و عادلانه برای مسئله فلسطین بر اساس اصل راهکار تشکیل دو کشوری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وزیر خارجه فرانسه در این نشست با حمایت از توافقات صلح اخیر میان بحرین و امارات و رژیم صهیونیستی تاکید کرد، این توافقات موجب ثبات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امان میزبان نشست چهارجانبه روند صلح خاورمیانه

امان میزبان نشست چهارجانبه روند صلح خاورمیانه